Veridic. Virtual. Ludic. Efectul de real al televiziunii

PRP: 24,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 19,96 lei
Diferență: 4,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Daniela Zeca Buzura
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Veridic. Virtual. Ludic. Efectul de real al televiziunii. Analiza unor productii TV recente– americane, europene, dar si autohtone– ii ofera autoarei prilejul de a pune in discutie realitatea„artificiala” a
televiziunii, o noua categorie epistemologica realizata in laboratoarele de dincolo de ecran. Adresat in principal studentilor de la specializarile
jurnalism si comunicare si profesionistilor media, studiul stimuleaza spiritul critic al telespectatorului, care va intelege ca fictionalizarea este
prezenta pretutindeni, incepind de la cadrul cinematografic pina la transmisiunile in direct. Sint incluse o serie de ipoteze critice asupra
televiziunii online si televiziunii digitale, care genereaza impreuna efectul de real al televiziunii mileniului trei.
Cuprins: Media-amnezia si cultura neoteleviziunii• Neorealisti si nostalgici• Factual si fictional– doua ipostaze ale realului televizual
• Factualul– o biografie romantata a referentului• Imaginar si fictiune. Fictiunea ca joc• Vedere din culise• Mai mult decit jocul– intrecerea.
Televiziunea ca perpetuum ludic• Teatralitatea implicita a interactiunii televizate• Jucator in joc• Realitatea– printr-un releu ceremonial:
investitura lui Barack Obama ca presedinte al Statelor Unite• Trei ritualuri: juramintul, discursul, pelerinajul• Destinatii si cai de acces:
realitatea virtuala
Nr. pagini: 232
Format: 135x200
televiziunii, o noua categorie epistemologica realizata in laboratoarele de dincolo de ecran. Adresat in principal studentilor de la specializarile
jurnalism si comunicare si profesionistilor media, studiul stimuleaza spiritul critic al telespectatorului, care va intelege ca fictionalizarea este
prezenta pretutindeni, incepind de la cadrul cinematografic pina la transmisiunile in direct. Sint incluse o serie de ipoteze critice asupra
televiziunii online si televiziunii digitale, care genereaza impreuna efectul de real al televiziunii mileniului trei.
Cuprins: Media-amnezia si cultura neoteleviziunii• Neorealisti si nostalgici• Factual si fictional– doua ipostaze ale realului televizual
• Factualul– o biografie romantata a referentului• Imaginar si fictiune. Fictiunea ca joc• Vedere din culise• Mai mult decit jocul– intrecerea.
Televiziunea ca perpetuum ludic• Teatralitatea implicita a interactiunii televizate• Jucator in joc• Realitatea– printr-un releu ceremonial:
investitura lui Barack Obama ca presedinte al Statelor Unite• Trei ritualuri: juramintul, discursul, pelerinajul• Destinatii si cai de acces:
realitatea virtuala
Nr. pagini: 232
Format: 135x200
OPINIA CITITORILOR