Strategii de relatii publice

PRP: 24,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 19,96 lei
Diferență: 4,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Sandra Oliver
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Strategii de relatii publice. Descriere - Strategii de relatii publice. Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de
PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In fiecare capitol se prezinta un exemplu de
campanie premiata, ale carei rezultate sint analizate plecind de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza
studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice si al disciplinelor inrudite.
Cuprins: Relatiile publice si cultura organizationala• Modelele teoretice ale comunicarii corporatiste• Bunuri tangibile si intangibile
• Managementul reputatiei• Imaginea si brandingul• Identitatea corporatista• Comunicare interna si PR: angajatii ca ambasadori
•„Clientul nostru, stapinul nostru”: promovarea, vinzarile si a marketingul• Marketing versus productie• Gindeste global, actioneaza local
• PR versus propaganda
Nr. pagini: 224
Format: 135x200
PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In fiecare capitol se prezinta un exemplu de
campanie premiata, ale carei rezultate sint analizate plecind de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza
studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice si al disciplinelor inrudite.
Cuprins: Relatiile publice si cultura organizationala• Modelele teoretice ale comunicarii corporatiste• Bunuri tangibile si intangibile
• Managementul reputatiei• Imaginea si brandingul• Identitatea corporatista• Comunicare interna si PR: angajatii ca ambasadori
•„Clientul nostru, stapinul nostru”: promovarea, vinzarile si a marketingul• Marketing versus productie• Gindeste global, actioneaza local
• PR versus propaganda
Nr. pagini: 224
Format: 135x200
OPINIA CITITORILOR