Strategia creativa in publicitate

PRP: 36,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 29,56 lei
Diferență: 7,39 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Bonnie L. Drewniany
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Strategia creativa in publicitate. Prezentare - Strategia creativa in publicitate. Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la
alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii
de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati
pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.
Cuprins: Suportul media: noua inspiratie• Cercetarea– elementul fundamental al unei activitati creative eficiente• Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui
text publicitar• Layout-ul: comunicarea prin design• Reclamele la radio• Reclamele de televiziune• Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes
• Designul publicitar pentru Internet• Prezentarea: cum sa va vindeti ideile
Autor: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Nr. pagini: 368
Format: 160x235
alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii
de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati
pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.
Cuprins: Suportul media: noua inspiratie• Cercetarea– elementul fundamental al unei activitati creative eficiente• Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui
text publicitar• Layout-ul: comunicarea prin design• Reclamele la radio• Reclamele de televiziune• Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes
• Designul publicitar pentru Internet• Prezentarea: cum sa va vindeti ideile
Autor: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Nr. pagini: 368
Format: 160x235
OPINIA CITITORILOR