Relatii publice

PRP: 14,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,73 lei
Diferență: 4,17 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Karl Fronlich
Editura: ALL
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare?
Doriti sa dialogati cu jurnalistii?
Atunci, cititi aceasta carte!
Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare compacta, cum puteti colabora cu succes cu presa. In aceasta lucrare sunt evidentiate instrumentele esentiale ale PR-ului: de la analiza situatiei pentru intreprinderea/organizatia dumneavoastra, trecand prin obiectivele comunicarii si mergand pana la mesajele concrete. Pe langa acestea, autorii experimentati dau numeroase sfaturi pentru o colaborare profesionala cu prestatorii de servicii in domeniul PR-ului.
Cartea este structurata in patru parti principale, care abordeaza urmatoarele subiecte:
1. Cum va poate conduce PR-ul catre succes?
2. Cum lucreaza ziaristii si redactiile?
3. Cum structurati PR-ul in practica in functie de necesitatile ziaristilor?
4. Cum va pot fi de folos prestatorii de servcii de PR?
Karl Frönlich lucreaza ca ziarist pentru medii de comunicare de top din domeniul IT.
Daniela Lovric conduce agentia CAT PR.
Numar pagini: 128
Anul aparitiei: 2010
Doriti sa dialogati cu jurnalistii?
Atunci, cititi aceasta carte!
Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare compacta, cum puteti colabora cu succes cu presa. In aceasta lucrare sunt evidentiate instrumentele esentiale ale PR-ului: de la analiza situatiei pentru intreprinderea/organizatia dumneavoastra, trecand prin obiectivele comunicarii si mergand pana la mesajele concrete. Pe langa acestea, autorii experimentati dau numeroase sfaturi pentru o colaborare profesionala cu prestatorii de servicii in domeniul PR-ului.
Cartea este structurata in patru parti principale, care abordeaza urmatoarele subiecte:
1. Cum va poate conduce PR-ul catre succes?
2. Cum lucreaza ziaristii si redactiile?
3. Cum structurati PR-ul in practica in functie de necesitatile ziaristilor?
4. Cum va pot fi de folos prestatorii de servcii de PR?
Karl Frönlich lucreaza ca ziarist pentru medii de comunicare de top din domeniul IT.
Daniela Lovric conduce agentia CAT PR.
Numar pagini: 128
Anul aparitiei: 2010
OPINIA CITITORILOR