Psihologia comunicarii. Teorii si metode

PRP: 27,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,00 lei
Diferență: 5,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Jean-Claude Abric
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2002
Pagini: 208
DESCRIERE
Cuprins: Factorii generali ai comunicarii - Comunicarea interindividuala - Comunicarea in grupuri - Abordari experimentale ale fenomenelor de grup Descriere: Traducere de Luminita si Florin Botosineanu. Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sint strins legate, garantind astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.
OPINIA CITITORILOR