Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare

PRP: 19,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 15,96 lei
Diferență: 3,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Thierry Libaert
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare. Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si
precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare
evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma?
Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient,
fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.
Cuprins: Comunicarea: o activitate planificabila?• Rolul planificarii in firma• Planul strategic si planul de comunicare• Planul de comunicare
intern• Planul de comunicare extern• Definirea mesajului• Vizibilitatea• Adaptabilitatea
Anul aparitiei: 2009
Format: 160 x 235
Nr. pagini: 264
precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare
evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma?
Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient,
fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.
Cuprins: Comunicarea: o activitate planificabila?• Rolul planificarii in firma• Planul strategic si planul de comunicare• Planul de comunicare
intern• Planul de comunicare extern• Definirea mesajului• Vizibilitatea• Adaptabilitatea
Anul aparitiei: 2009
Format: 160 x 235
Nr. pagini: 264
OPINIA CITITORILOR