Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice

DESCRIERE
Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice. Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat
un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele
studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util
pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.
Cuprins:
Rolul relatiilor publice in afaceri• Publicuri• Analiza PEST• Comunicarea pe internet• Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor
• Obiective strategice si tactice• Cunoasterea publicurilor si a mesajelor• Campaniile diferite necesita tactici diferite
• Planificare temporala si resurse• Masurarea succesului• Beneficiile evaluarii• Analiza mass-media
Nr. pagini: 240
Format: 135x200
un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele
studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util
pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.
Cuprins:
Rolul relatiilor publice in afaceri• Publicuri• Analiza PEST• Comunicarea pe internet• Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor
• Obiective strategice si tactice• Cunoasterea publicurilor si a mesajelor• Campaniile diferite necesita tactici diferite
• Planificare temporala si resurse• Masurarea succesului• Beneficiile evaluarii• Analiza mass-media
Nr. pagini: 240
Format: 135x200




OPINIA CITITORILOR