Pedagogie. Vol I - Repere introductive

PRP: 21,80 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 16,35 lei
Diferență: 5,45 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Irina Maciuc
Editura: SITECH
Anul publicării: 2008
Pagini: 409
DESCRIERE
Pedagogie. Vol I - Repere introductive - Irina Maciuc. PEDAGOGIE.
Stiinta a fenomenului educational global, pedagogia s-a dezvoltat in cadrul unor pattern-uri sufficient de deschise pentru a-i asigura evolutia. Ea a pastrat de-a lungul timpului o permanenta legatura cu practica, multi considerand, de altfel, ca pedagogia este o teorie practica si, in buna masura, o arta a educatiei.
Este cert ca profesionistii educatiei au avut si vor avea mereu nevoie de raportare la un system ordonat de teorii, de valori care sa le permita accesul la adevar, la producerea si descoperirea de sensuri si semnificatii in campul deschis al educatiei, al practicilor educationale.
O stiinta care permite abordarea integrati-sistematica, interdisciplinara si holistica a educatiei, in contextual proceselor de specializare si “hibridare” care au loc de altfel in toate stiintele sociale, este o stiinta vie, acordata timpului si schimbarilor din societatea postmodeerna.
Cuprins:
EDUCATIE SI PEDAGOGIE
FINALITATILE EDUCATIEI
CONTINUTURI/DIMENSIUNI ALE EDUCATIEI
MEDIILE INSTITUTIONALE SISTEMUL EDUCATIONAL
UN CONCEPT PEDAGOGIC FUNDAMENTAL. CURRICULUM CA DOMENIU DE STUDIU
PREGATIREA EDUCATORILOR PROFESIONISTI – UN CRITERIU DE EVALUARE CALITATIVA A EDUCATIEI
Stiinta a fenomenului educational global, pedagogia s-a dezvoltat in cadrul unor pattern-uri sufficient de deschise pentru a-i asigura evolutia. Ea a pastrat de-a lungul timpului o permanenta legatura cu practica, multi considerand, de altfel, ca pedagogia este o teorie practica si, in buna masura, o arta a educatiei.
Este cert ca profesionistii educatiei au avut si vor avea mereu nevoie de raportare la un system ordonat de teorii, de valori care sa le permita accesul la adevar, la producerea si descoperirea de sensuri si semnificatii in campul deschis al educatiei, al practicilor educationale.
O stiinta care permite abordarea integrati-sistematica, interdisciplinara si holistica a educatiei, in contextual proceselor de specializare si “hibridare” care au loc de altfel in toate stiintele sociale, este o stiinta vie, acordata timpului si schimbarilor din societatea postmodeerna.
Cuprins:
EDUCATIE SI PEDAGOGIE
FINALITATILE EDUCATIEI
CONTINUTURI/DIMENSIUNI ALE EDUCATIEI
MEDIILE INSTITUTIONALE SISTEMUL EDUCATIONAL
UN CONCEPT PEDAGOGIC FUNDAMENTAL. CURRICULUM CA DOMENIU DE STUDIU
PREGATIREA EDUCATORILOR PROFESIONISTI – UN CRITERIU DE EVALUARE CALITATIVA A EDUCATIEI
OPINIA CITITORILOR