Naomi Langford Wood - Cum sa interactionezi cu persoanele dificile in 7 zile - Invata intr-o saptamana tot ce invata expertii intr-o viata

PRP: 24,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 19,17 lei
Diferență: 5,73 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Naomi Langford-Wood
Editura: LITERA
Anul publicării: 2016
Pagini: 112
DESCRIERE
Cum sa interactionezi cu persoanele dificile in 7 zile
BRIAN SALTER si NAOMI LANGFORD-WOOD au avut de-a face cu persoane dificile de pe cinci continente, iar cartile lor despre interactiunea cu acestea s-au vandut in peste 50 000 de exemplare.
•
Serie vanduta in peste 60 de milioane de exemplare
•
Contine sapte capitole cu sfaturi practice, dovedite, de la profesionisti de top.
•
Poti invata intr-o saptamana tot ce invata expertii intr-o viata Duminica: Intelege-te si fii onest cu tine insuti Luni: Invata sa recunosti comportamentul pasiv, agresiv si asertiv pentru a interactiona cu persoanele dificile Marti: Descurca-te cu personalitatile-problema dintre cele mai diverse prin intelegerea motivatiilor acestora Miercuri: Descurca-te in situatii ostile prin intelegerea cauzelor probabile ale conflictului Joi: Foloseste abilitatile de comunicare de baza si limbajul trupului pentru a oferi un feedback in cazul rezultatelor pozitive Vineri: Invata cum sa spui nu clientilor dificili si sa te confrunti cu reactiile lor Sambata: Fii pozitiv si asculta punctul de vedere al celuilalt pentru a-ti imbunatati abilitatile de comunicare
Nr. de pagini: 112
Anul aparitiei: 2016
•
Serie vanduta in peste 60 de milioane de exemplare
•
Contine sapte capitole cu sfaturi practice, dovedite, de la profesionisti de top.
•
Poti invata intr-o saptamana tot ce invata expertii intr-o viata Duminica: Intelege-te si fii onest cu tine insuti Luni: Invata sa recunosti comportamentul pasiv, agresiv si asertiv pentru a interactiona cu persoanele dificile Marti: Descurca-te cu personalitatile-problema dintre cele mai diverse prin intelegerea motivatiilor acestora Miercuri: Descurca-te in situatii ostile prin intelegerea cauzelor probabile ale conflictului Joi: Foloseste abilitatile de comunicare de baza si limbajul trupului pentru a oferi un feedback in cazul rezultatelor pozitive Vineri: Invata cum sa spui nu clientilor dificili si sa te confrunti cu reactiile lor Sambata: Fii pozitiv si asculta punctul de vedere al celuilalt pentru a-ti imbunatati abilitatile de comunicare
Nr. de pagini: 112
Anul aparitiei: 2016
OPINIA CITITORILOR