Metodica predarii Chimiei. Editie revizuita si adaugita

Preț: 30,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioan Salomie
Editura: ARVES
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Profilul de formare reprezinta o componenta reglatoare a Curricumului National. Acesta de crie asteptarile fata de absolventii invatamantului obligatoriu si se fundamenteaza pe cerintele sale. Modelul personalitatii va avea trasaturi precum: receptivitate fata de schimbari, capacitate de adaptare rapida, asumarea de responsabilitati si roluri, spirit inventati v si de cooperare, comportament moral superior.
Aceste modele de personalitate se proiecteaza si se realizeaza in cadrul unor institutii de invatamant de diferite tipuri si grade, ale caror finalitati sunt cunoscute sub denumirea de scop, el precizand rezultatele asteptate de la fiecare tip si nivel de Scolarizare. Concretizarea scopurilor in sensul planificarii, organizarii, desIasurarij si evaluarii procesului de invatamant este realizata prin intermediul obiectivelor educationale.
Obiectivele educationale sunt enunturi cu caracter finalist, anticipativ care descriu o intentie de instruire, concretizat intr-o schimbare a personalitatii elevilor.
Scopurile permit o continuare mai clara a idealului educativ, in timp ce obiectivele reprezinta o concretizare a scopului, descriind precis cum trebuie sa se comporte copilul, tanarul sau adultul dupa parcurgerea unui program de formare sau perfectionare.
Anul aparitiei: 2010
Nr. pagini: 288 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:

Aceste modele de personalitate se proiecteaza si se realizeaza in cadrul unor institutii de invatamant de diferite tipuri si grade, ale caror finalitati sunt cunoscute sub denumirea de scop, el precizand rezultatele asteptate de la fiecare tip si nivel de Scolarizare. Concretizarea scopurilor in sensul planificarii, organizarii, desIasurarij si evaluarii procesului de invatamant este realizata prin intermediul obiectivelor educationale.
Obiectivele educationale sunt enunturi cu caracter finalist, anticipativ care descriu o intentie de instruire, concretizat intr-o schimbare a personalitatii elevilor.
Scopurile permit o continuare mai clara a idealului educativ, in timp ce obiectivele reprezinta o concretizare a scopului, descriind precis cum trebuie sa se comporte copilul, tanarul sau adultul dupa parcurgerea unui program de formare sau perfectionare.
Anul aparitiei: 2010
Nr. pagini: 288 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:

OPINIA CITITORILOR