Metode interactive de grup - ghid metodic

Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Silvia Breben
ISBN: (10) 973-8904-26
Editura: ARVES
Pagini: 425
DESCRIERE
Metode interactive de grup - ghid metodic
Prezentare:
Invatarea, ca proces, este abordata diferit in psihologie si in stiintele educatiei. Una urmareste explicarea particularitatilor umane si mecanismul achizitionarii cunostintelor, iar alta se preocupa de identificarea metodologiilor care pot facilita producerea acestui proces.
Exista multe metode prin care copiii pot invata ori exersa concepte sau deprinderi. In acest sens, este foarte important demersul pe care educatoarea sau parintele il poate initia in directia stimularii interesului copilului pentru cunoastere, al interesului pentru a cauta informatia necesara si pentru a o utiliza in contexte variate, al interesului pentru rezolvarea de probleme etc., prin planificarea si organizarea unor activitati cu acest scop.
Lucrarea “Metode interactive de grup”, prezinta un set de metode active si o serie de exemple de jocuri si activitatii desfasurate de educatoare, cu intentia, declarata, a stimularii invatarii si dezvoltarii personale inca de la varstele timpurii.
Prezentare:
Invatarea, ca proces, este abordata diferit in psihologie si in stiintele educatiei. Una urmareste explicarea particularitatilor umane si mecanismul achizitionarii cunostintelor, iar alta se preocupa de identificarea metodologiilor care pot facilita producerea acestui proces.
Exista multe metode prin care copiii pot invata ori exersa concepte sau deprinderi. In acest sens, este foarte important demersul pe care educatoarea sau parintele il poate initia in directia stimularii interesului copilului pentru cunoastere, al interesului pentru a cauta informatia necesara si pentru a o utiliza in contexte variate, al interesului pentru rezolvarea de probleme etc., prin planificarea si organizarea unor activitati cu acest scop.
Lucrarea “Metode interactive de grup”, prezinta un set de metode active si o serie de exemple de jocuri si activitatii desfasurate de educatoare, cu intentia, declarata, a stimularii invatarii si dezvoltarii personale inca de la varstele timpurii.
OPINIA CITITORILOR