MARKETING. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A

PRP: 14,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,73 lei
Diferență: 4,17 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Laurentiu-Dan Anghel, Tiberiu Danetiu
ISBN: 973-684-535-4
Editura: ALL
Pagini: 128
DESCRIERE
Prezentare:
Dedicata elevilor studiind in cadrul filierei tehnologice, profilul servicii, specializarile economic sI administrativ si conferind continuitate studiului marketingului - acelasi colectiv de autori semneaza si manualul de profil pentru clasa a 11-a -, lucrarea propune urmatoarea structura:
Mixul de marketing; Politica de produs; Politica de pret; Politica de distributie; Politica de promovare; Comportamentul consumatorului; Programul de marketing; Teste de evaluare a cunostintelor; Raspunsuri.
Aplicatiile includ: Teme de reflectie; Rezumate; Intrebari; Probleme rezolvate; Studii de caz; Texte de comentat;; Probleme propuse. Sectiunea finala a manualului este dedicata unui grupaj de teste de evaluare a cunostintelor, pe capitole, pentru care se ofera grila solutiilor.
Dedicata elevilor studiind in cadrul filierei tehnologice, profilul servicii, specializarile economic sI administrativ si conferind continuitate studiului marketingului - acelasi colectiv de autori semneaza si manualul de profil pentru clasa a 11-a -, lucrarea propune urmatoarea structura:
Mixul de marketing; Politica de produs; Politica de pret; Politica de distributie; Politica de promovare; Comportamentul consumatorului; Programul de marketing; Teste de evaluare a cunostintelor; Raspunsuri.
Aplicatiile includ: Teme de reflectie; Rezumate; Intrebari; Probleme rezolvate; Studii de caz; Texte de comentat;; Probleme propuse. Sectiunea finala a manualului este dedicata unui grupaj de teste de evaluare a cunostintelor, pe capitole, pentru care se ofera grila solutiilor.
OPINIA CITITORILOR