Marketing financiar-monetar

DESCRIERE
Prezentul curs depaseste bariera „financiar-bancara” si incearca sa dezvolte si sa aplice principiile si regulile marketingului, la nivelul pietei capitalului, care include atat piata monetara, cat si piata titlurilor de valoare (piata actiunilor) si cea a titlurilor de datorie (piata obligatiunilor), la care se adauga, desigur, piata instrumentelor derivate, care permite efectuarea de operatiuni financiare, avand la baza active suport.
Pentru intelegerea aprofundata a fenomenelor si proceselor financiar-monetare, intr-o abordare de marketing, structura cursului include si multe elemente de economie monetara (bancara) si chiar de management sau contabilitate, toate avand menirea de a cristaliza notiunile de marketing, de a intelege culegerea si transmiterea informatiilor de marketing, care stau la baza deciziilor din sectorul financiar-monetar.
Elaborarea cursului a necesitat o bibliografie completa care include materiale emise de Banca Nationala a Romaniei, Fondul Monetar International, Banca Mondiala, Banca Centrala Europeana, Trezoreria statului si alte institutii specializate de pe piata financiar-monetara, dar si lucrari de specialitate in care se regaseste munca multor profesori si specialisti din domeniul financiar-monetar.
ISBN 978-973-709-592-3
An aparitie 2012
Nr. de pagini 296
Format 17x24
OPINIA CITITORILOR