Management de curriculum. Management educational pentru institutiile de invatamant

PRP: 19,62 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 13,73 lei
Diferență: 5,89 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Elena Galbeaza Alis
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Produsele proiectarii manageriale ale curriculumului sunt, ulterior, obiectul managementului curriculumului, rezultand un management de proiect, unde se aplica toate functiile manageriale specifice: organizarea activitatii manageriale; coordonarea si monitorizarea implementarii produselor proiectarii curriculare; evaluarea continua si reglarea operativa a implementarii proiectelor si programelor curriculare; evaluarea multilaterala a produselor curriculare (rezultate, impact, proces, proiect).
Aplicarea reformei sistemului de invatamant implica nevoia de abordare din perspectiva manageriala a conceptului de curriculum, componenta de baza a acesteia. Cunoasterea si intelegerea complexitatii procesului de schimbare devin pentru toti cei cu responsabilitati in educatie premise obligatorii pentru stimularea schimbarii la nivelul scolii. Cateva repere in acest sens sunt : aspectele teoretice care stau la baza reformei curriculum-ului, orientarile si tendintele in reformele sistemelor de invatamant contemporane, prioritatile in educatie. Acestea permit orientarea viziunii si misiunii scolii spre o directie“prospectiva”, schimbarea paradigmei catre perspectiva exigentelor viitorului, impunand o atentie sporita acordata resurselor umane (inteligenta, creativitate, adaptabilitatea) ca resurse cheie ale dezvoltarii.
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 108
Aplicarea reformei sistemului de invatamant implica nevoia de abordare din perspectiva manageriala a conceptului de curriculum, componenta de baza a acesteia. Cunoasterea si intelegerea complexitatii procesului de schimbare devin pentru toti cei cu responsabilitati in educatie premise obligatorii pentru stimularea schimbarii la nivelul scolii. Cateva repere in acest sens sunt : aspectele teoretice care stau la baza reformei curriculum-ului, orientarile si tendintele in reformele sistemelor de invatamant contemporane, prioritatile in educatie. Acestea permit orientarea viziunii si misiunii scolii spre o directie“prospectiva”, schimbarea paradigmei catre perspectiva exigentelor viitorului, impunand o atentie sporita acordata resurselor umane (inteligenta, creativitate, adaptabilitatea) ca resurse cheie ale dezvoltarii.
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 108

OPINIA CITITORILOR