Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici

PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 34,30 lei
Diferență: 14,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Jay Conrad Levinson
Editura: BUSINESSTECH
Anul publicării: 2012
DESCRIERE
Jay Conrad Levinson, Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici - Editie complet actualizata si extinsa. La scrierea cartii au mai participat si Jeannie Levinson si Amy Levinson.
GUERRILLA MARKETING cartea ca a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie exinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata.
- cel mai cunoscut brand de marketing din toate timpurile
- peste 21 de milioade de exemplare vandute
- tradusa acum in 62 de limbi
- pe primele locuri in opul celor mai bine vandute carti scrise vreodata in istorie
,, Obiectivul marketingului de ghrila", declara Levinson,,, este ca iti poti masura succesul in primul rand in bani, si abia apoi in premii sau onoruri.
Cu premiile si onorurile nu-ti poti plati facturile"
Din cuprins:
PARTEA I
Abordarea oferita de Marketingul de Gherila
PARTEA a II-a
Marketing prin minimedia
PARTEA a III-a
Marketing prin maximedia
PARTEA a IV-a
Noi media pentru marketing
PARTEA a V-a
Natura marketingului de gherila
Cele 200 de arme ale marketingului de gherila
Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 477 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:

GUERRILLA MARKETING cartea ca a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie exinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata.
- cel mai cunoscut brand de marketing din toate timpurile
- peste 21 de milioade de exemplare vandute
- tradusa acum in 62 de limbi
- pe primele locuri in opul celor mai bine vandute carti scrise vreodata in istorie
,, Obiectivul marketingului de ghrila", declara Levinson,,, este ca iti poti masura succesul in primul rand in bani, si abia apoi in premii sau onoruri.
Cu premiile si onorurile nu-ti poti plati facturile"
Din cuprins:
PARTEA I
Abordarea oferita de Marketingul de Gherila
PARTEA a II-a
Marketing prin minimedia
PARTEA a III-a
Marketing prin maximedia
PARTEA a IV-a
Noi media pentru marketing
PARTEA a V-a
Natura marketingului de gherila
Cele 200 de arme ale marketingului de gherila
Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 477 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:

OPINIA CITITORILOR