Fericirea ca obligaţie. Eseu despre standardizarea prin publicitate

PRP: 16,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,83 lei
Diferență: 5,07 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Francois Brune
ISBN: 973-8291-71-2
Editura: TREI
Pagini: 216
DESCRIERE
"Fascinaţia pe care o exercită reclamele nu are egal. Pe de o parte, publicitatea ne invită într-o lume a abundenţei, în care obiectele se grăbesc să se conformeze voinţei noastre. Ne promit, fiecare în parte şi toate la un loc, fericirea. Dar e o fericire la normă, primită şi consumată. Nu investim nimic esenţial din noi înşine pentru această fericire. Ce se întâmplă, în aceste condiţii, cu semenii noştri? Fie ne vom ciocni cu ei, fie îi vom ocoli, rivali în competiţia euforică a plăcerilor de tot felul. În universul utopic al abundenţei propus de publicitate, fiecare individ e un stăpân - copil cu puteri discreţionare.
Titlul original: Le bonheur conforme
Publicată de: Gallimard
Limba originală: franceză
Traducere şi prefaţă: Costin Popescu
Titlul original: Le bonheur conforme
Publicată de: Gallimard
Limba originală: franceză
Traducere şi prefaţă: Costin Popescu
OPINIA CITITORILOR