Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu - de la Logos la Cuvantul

Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu - de la Logos la Cuvantul
PRP: 30,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,50 lei
Diferență: 4,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2004

DESCRIERE

Publicistica lui Nae Ionescu il pune pe cititorul zilelor noastre in fata unui fenomen complex. Motivul este dat, in primul rand, de ancorarea acesteia in contextul curentelor de gandire care se manifestau in perioada interbelica, adica de transpunerea unor probleme filosofice in limbaj gazetaresc.În al doilea rand, este vorba de faptul ca autorul comenteaza realitatile sociale si politice ale vremii intr-un stil propriu. Orice analiza trebuie sa descifreze modul in care ideile sale filosofice se topesc in creuzetul publicistic.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review