Cum să scrii scrisori de vânzări care vând

PRP: 75,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 61,50 lei
Diferență: 13,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 408
Format: 16.5 x 23.5 cm

DESCRIERE

Cum să scrii scrisori de vânzări care vând secretele unui direct mail de succes - Drayton Bird. Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca isi ofera serviciile clientilor sau prospectilor ori pur si simplu redacteaza corespondenta interna. Exemplele practice, trucuri, indicii si tehnici pentru a obtine rezultate mai bune din corespondenta. "Garantez ca oricine va citi aceasta carte si va actiona in urma invatamintelor care pot fi extrase si puse in practica de aici, va trage foloase inzecit" R. Heller. fondator Management Today Câte dintre scrisorile pe care le primiţi vând cu adevărat? La câte din ele vă uitaţi pentru ca apoi să le aruncaţi sau să le citiţi numai pentru a vă îngrozi, văzând cât de puţin sunteţi înţeleşi şi cât de rar vă câştigă cu adevărat? Mulţi ştiu că scrisorile bine pregătite şi scrise pot fi foarte puternice, puţini sunt cei care realizează cât de puternice pot fi ele de fapt. Timpul pe care îl petreceţi învăţând să scrieţi o scrisoare care să vândă poate fi una dintre cele mai rentabile investiţii pe care le veţi face vreodată. Această carte se adresează tuturor celor care se confruntă zi de zi cu redactarea unei scrisori la care să primească cât mai multe răspunsuri cu putinţă. „Am descoperit scrierile lui Drayton Bird în 1996, când în mână mi-a căzut ediţia în limba engleză a . Habar n-aveam atunci despre cine este Drayton Bird, dar cartea mi s-a părut fascinantă şi plină de bun simţ, mai ales prin simplitatea şi concreteţea limbajului folosit. Nu-l găseam ca fiind acel “lingo” de marketing, plin de noţiuni care fac femeile să-ţi cumpere de băut, ci – dimpotrivă – părea o conversaţie între amici, plină de afecţiune.” Şerban Goran, preşedinte Asociaţia Română de Marketing Direct „Citiţi această carte şi renunţaţi la serviciile agenţiilor, avocaţilor si consilierilor plătiţi să redacteze scrisori.” Tim Ambler, Senior Research Fellow, London Business School

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.2811 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.