Comunicarea simbolica. Arhitectura discursului publicitar. Editia a II-a

PRP: 24,99 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,24 lei
Diferență: 3,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Sebastian Vasile Dancu
Editura: EIKON
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Comunicarea simbolica. Arhitectura discursului publicitar. Editia a II-a.
In situatii de criza economica, sociala, culturala sau ideologica, se reactiveaza spontan un mod de gandire simbolica, care face recurs la un fond
imagistic fundamental. Acest lucru isi are explicatia in faptul ca simbolicul poate transcende timpul si istoria si, in plus, are si o valoare
anticipativa, poate lansa constiinta colectiva spre cautarea unei noi identitati1. Aceasta regresie spre simbolic si mitic poate fi inteleasa si ca o
reactie de autoaparare, recrudescenta imaginilor arhetipale in cadrul reprezentarilor colective putand avea si semnificatia pregatirii unor importante
schimbari de natura sociala. Lumea primordiala pe care o regasim in imaginarul simbolic este una mult mai bogata decat simbolismul ideologic al oricarui
moment istoric concret. Prin publicitate si prin spectacolul ei se proiecteaza poate mersul inainte spre noi forme de civilizatie. Mesianismul
publicitar este un spectacol care ascunde foarte bine, prin imaginile paradisiace, armaturi ideologice care nu mai au singure forta de a duce inainte
societatea. (VASILE SEBASTIAN DANCU)
Autor: Vasile Sebastian Dancu
Pagini: 268
Anul aparitiei: 2009
FORMAT: 14,5 x 20 cm
imagistic fundamental. Acest lucru isi are explicatia in faptul ca simbolicul poate transcende timpul si istoria si, in plus, are si o valoare
anticipativa, poate lansa constiinta colectiva spre cautarea unei noi identitati1. Aceasta regresie spre simbolic si mitic poate fi inteleasa si ca o
reactie de autoaparare, recrudescenta imaginilor arhetipale in cadrul reprezentarilor colective putand avea si semnificatia pregatirii unor importante
schimbari de natura sociala. Lumea primordiala pe care o regasim in imaginarul simbolic este una mult mai bogata decat simbolismul ideologic al oricarui
moment istoric concret. Prin publicitate si prin spectacolul ei se proiecteaza poate mersul inainte spre noi forme de civilizatie. Mesianismul
publicitar este un spectacol care ascunde foarte bine, prin imaginile paradisiace, armaturi ideologice care nu mai au singure forta de a duce inainte
societatea. (VASILE SEBASTIAN DANCU)
Autor: Vasile Sebastian Dancu
Pagini: 268
Anul aparitiei: 2009
FORMAT: 14,5 x 20 cm
OPINIA CITITORILOR