Castigatorii. Biblia de afaceri a generatiilor urmatoare

PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 46,55 lei
Diferență: 2,45 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2011

DESCRIERE

Cuprinsul cartii Castigatorii este dedicat"materialului" propriu-zis al activitatii de afaceri si este impartit in trei sectiuni. Prima sectiune se refera la procesele interne din cadrul unei companii, de la conducere pana la selectarea unor anjagati cu mare potential sau la implementarea schimbarilor.
Cea de-a doua sectiune priveste mediul exterior companiei, concurenta, si cuprinde capitole dedicate strategiei, fuziunilor si programului Six Sigma de management al calitatii, pentru a enumera numai trei dintre ele. Urmatoarea sectiune a cartii este dedicata managementului carierei - de la gasirea slujbei potrivite, pana la realizarea unui echilibru intre viata personala si cea profesionala.

Atitudinea optimista, realista, si pozitiva a lui Welch este fascinanta. Plina de anecdote din viata personala si scrisa pe tonul direct, caracteristic lui Jack, Castigatorii ofera comentarii profunde, o gandire originala si solutii pentru principalele probleme, izbutind sa schimbe modul in care concepem activitatea de afaceri.

   Inspirat de publicul sau si de interesul acestuia pentru indrumari concrete, Welch a scris o carte in egala masura filosofica si pragmatica, menita sa devina cartea de capatai in domeniul afacerilor, pentru multe generatii de acum inainte. Aceasta carte ofera raspunsuri clare cel mai dificile probleme pe care le au de infruntat oamenii, atat in cadrul companiei, cat si in afara ei.

     Obiectivul lui Welch este de a se adresa tuturor angajatilor, indiferent de nivelul ierarhic, din cadrul companiilor mari si mici - de la muncitori de linie pana la diplomati MBA, de la directori de proiect la directori executivi. Scopul sau este acela de a-i ajuta pe toti cei pasionati de succes.

     Welch isi incepe cartea cu un capitol introductiv, intitulat"Bazele activitatii de afaceri", prin care isi prezinta filosofia de afaceri. Discursul sau priveste importanta valorilor, a transparentei, a tratamentului diferentiat in functie de performante, ca si a recunoasterii demnitatii si a dreptului de exprimare al tuturor.

Din sumar:
Cel mai mare„mic secret murdar“ in afaceri
Din ce sunt facuti invingatorii?
Muntii pot fi mutati din loc
Febra negocierilor si alte pacate capitale
Echilibru dintre viata personala si cea profesionala


Anul aparitiei: 2011

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de aceiași autori

Created in 0.3342 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.