C++

PRP: 107,91 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 80,93 lei
Diferență: 26,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Pagini: 1104

DESCRIERE

Aceasta carte prezinta limbajul C++ standard si tehnicile de programare si de proiectare esentiale acceptate de C++ si este scrisa de insusi creatorul limbajului C++, Bjarne Stroustrup.

Aproape o treime din informatiile din a doua editie originala a acestei carti proveneau din prima editie. Aceasta a treia editie originala, tradusa la Editura Teora, reprezinta rezultatul actualizarii si mai ample a materialului.

Lucrarea are cate ceva de oferit chiar si pentru cel mai experimentat programator in C++; pe de alta parte, aceasta carte este mai usor de abordat de catre un novice fata de editiile precedente. Cresterea exploziva a popularitatii limbajului C++ si, in consecinta, enorma experienta acumulata fac posibil acest lucru.

Organizarea cartii reflecta limbajul si facilitatile bibliotecii. In orice caz, caracteristicile sunt prezentate in contextul in care sunt utilizate. Acest lucru inseamna ca se pune accent pe limbaj in calitate de instrument de proiectare si de programare a aplicatiilor, nu doar pe limbajul in sine. Aceasta carte ilustreaza tehnici cheie, care fac limbajul C++ sa fie eficient, si prezinta conceptele fundamentale necesare stapanirii lui. In afara pasajelor in care sunt descrise aspecte specializate, exemplele sunt luate din domeniul aplicatiilor de sistem.

Cuprins

Prefata

Introducere

1. Note catre cititor

2. O prezentare generala a limbajului C++

3. O prezentare generala a bibliotecii standard

Partea I: Notiuni de baza

4. Tipuri si declaratii

5. Pointeri, tablouri si structuri

6. Expresii si instructiuni

7. Functii

8. Spatii de nume si exceptii

9. Fisiere sursa si programe

Partea a II-a: Mecanisme de abstractizare

10. Clase

11. Supraincarcarea operatorilor

12. Clase derivate

13. Sabloane

14. Tratarea exceptiilor

15. Ierarhii de clase

Partea a III-a: Biblioteca standard

16. Organizarea bibliotecii si containerele

17. Containere standard

18. Algoritmi si obiecte de tip functie

19. Iteratori si alocatori

20. Siruri

21. Fluxuri

22. Numere

Partea a IV-a: Proiectare cu C++

23. Dezvoltare si proiectare

24. Proiectare si programare

25. Rolul claselor

Anexe si index

- A Gramatica limbajului C++

- B Compatibilitate

- C Detalii tehnice

- D Elemente locale

- E Operatii din biblioteca standard, sigure din punctul de vedere al exceptiilor

Index

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.3024 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.