150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

PRP: 24,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 19,96 lei
Diferență: 4,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Sebastien Bohler
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media. Descriere - 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media. Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii
din mass-media. Asa-numitele„retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului
sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media
pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.
Cuprins: Mass-media si convingerile• Euristica disponibilitatii• Reflexul de orientare si dependenta televizuala• Expunerea selectiva a informatiei
• Vinovatie si altruism• Mass-media si politica• Efectul simplei expuneri• Influenta sociala• Transferul simbolic• Incertitudine si placere
• Publicitatea in mass-media• Activarea cognitiva• Antropomorfismul in publicitate• Impactul marcilor asupra copilului
• Muzica si conditionarea asociativa• Divertismentul• Jocurile de lumini si intimidarea• Culorile si perceptia timpului• Reactia si autosuficienta
Nr. pagini: 256
Format: 135x200
din mass-media. Asa-numitele„retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului
sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media
pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.
Cuprins: Mass-media si convingerile• Euristica disponibilitatii• Reflexul de orientare si dependenta televizuala• Expunerea selectiva a informatiei
• Vinovatie si altruism• Mass-media si politica• Efectul simplei expuneri• Influenta sociala• Transferul simbolic• Incertitudine si placere
• Publicitatea in mass-media• Activarea cognitiva• Antropomorfismul in publicitate• Impactul marcilor asupra copilului
• Muzica si conditionarea asociativa• Divertismentul• Jocurile de lumini si intimidarea• Culorile si perceptia timpului• Reactia si autosuficienta
Nr. pagini: 256
Format: 135x200
OPINIA CITITORILOR