Halal-Haram, de la religie la brand

Halal-Haram, de la religie la brand
-7%
Preț: 32,55 lei
35,00 lei (-7%)
Disponibilitate: IN STOC
Timp procesare: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2020
Categoria: Religie

DESCRIERE

Religia islamica, prin complexitatea sa, prezinta lumii o intreaga civilizatie. Aici individualismul dispare, iar valorile sinelui sunt puse in legatura cu celalalt. Comportamentul decizional al credinciosului musulman in acord cu prescriptiile coranice, a dat nastere unei abordari moderniste, corelate cu piata produselor care se afla sub regulile islamice si care a dus la nasterea unui brand. Se vorbeste despre ce este permis (halal) si ce este interzis (haram), sub aspect islamic.

Islamul, vazut mai mut decat o religie, ofera „instructiuni” pentru stilul de viata, care sunt comunicate prin preceptele coranice si prin comportamenul Profetului Muhammad, profetul reprezentant al acestei religii.

Halal-Haram De la religie la brand reprezinta o fateta a islamului, care nu a mai fost abordata pana acum si ofera explicatii si exemplificari privind radacinile spiritului islamic observate si puse chiar sub aspect economic, prin utilizarea brandingului si nasterea sa din punctul de vedere al religiei islamice.

Pentru a ajunge la definirea procesului de branding religios, cititorul este invitat sa parcurga capitolele care descriu esenta islamului sub aspect religios, cultural si chiar filosofic, ca la final sa poata intelege legatura islamului cu brandingul si alte elemente conexte ale acestuia.


Anul aparitiei: 2020
Numar pagini: 182
Format: 14x21

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0975 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.