Evaluarea elevilor la clasa a IV-a. Limba si literatura romana, Matematica, Stiinte ale naturii

PRP: 14,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,21 lei
Diferență: 3,74 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Auxiliarul"Evaluarea elevilor la clasa a IV-a (limba si literatura romana, matematica, stiinte ale naturii), avizat MECI conform Deciziei nr.29435/16.03.2009, reprezinta un valoros intrument de evaluare si autoevaluare pentru toti cei interesati de perfectionarea actului evaluativ, indeplinind multiple functii evaluative si de motivare a elevilor pentru implicarea in eforturi sistematice de invatare constienta si activa, de reglare si perfectionare a demersului predarii-invatarii.
De asemenea, in finalul caietului, a fost realizata matricea de evaluare pen-
tru fiecare disciplina (limba si literatura romana, matematica, stiinte ale naturii) ca o oglinda a rezultatelor obtinute progresiv, pe durata intregului an scolar de catre fiecare elev.
Acest intrument evaluativ constituie un auxiliar pretios si pentru invatatorul/institutorul interesat de proiectarea si realizarea unei evaluari ritmice si obiective a deprinderilor, capacitatilor, cunostintelor elevilor, la inceputul anului scolar, pe parcursul si la finele acestuia.
Asa cum mentiona si doamna conferentiar universitar doctor Constanta Dumitriu in cuvantul inainte, una dintre directiile importante ale reformei evaluarii in invatamantul romanesc vizeaza perfectionarea metodologieide evaluare prin modernizarea procedurilor evaluative, formarea si dezvoltarea competentelor docimologice ale personalului didactic, eliminarea factorilor perturbatori si a distorsiunilor in notare.
In aceasta categorie se inscrie si caietul„Evaluarea elevilor la clasa a IV-a (limba si literatura romana, matematica, stiinte ale naturii)”.
Caietul se adreseaza atat elevilor cat si invatatorilor. Elevii au ocazia de a-si consolida cunostintele, deprinderile, capacitatile dobandite prin exersarea si rezolvarea itemilor propusi in cadrul fiecarei probe de evaluare, asimiland treptat criteriile si descriptorii de performanta, cu efecte benefice in planul cunoasterii si autoevaluarii.
Acest instrument evaluativ constituie un auxiliar pretios si pentru invatatorul / institutorul interesat de proiectarea si realizarea unei evaluari ritmice si obiective a deprinderilor, capacitatilor, cunostintelor elevilor, la inceputul anului scolar, pe parcursul si la finele acestuia. Prin acest demers, invatatorul isi formeaza o imagine completa si complexa asupra evolutiei elevului pe parcursul unui an scolar, inregistrand situatiile de progres, stagnare / regres ale elevilor, atat sub raportul capacitatilor intelectuale, cat si sub a randamentului scolar. Probele de evaluare cuprind cu prioritate itemi de completare, de elaborare si formulare a raspunsurilor, eseuri, autoevaluari realizate cu ajutorul metodelor de organizare grafica a continuturilor invatarii si mai putin de tipul celor cu alegere multipla, avand in vedere limitele acestora.
De asemenea, in finalul caietului, pe pagina distincta, a fost realizata matricea de evaluare pentru fiecare disciplina (limba si literatura romana, matzematica, stiinte ale naturii) ca o oglinda a rezultatelor obtinute progresiv, pe durata intregului an scolar de catre fiecare elev.
Auxiliarul„Evaluarea elevilor la clasa a IV-a (limba si literatura romana, matematica, stiinte ale naturii)” reprezinta, spunem noi autorii, dar si colegii care l-au utilizat in acest an scolar, un valoros instrument de evaluare si autoevaluare pentru toti cei interesati de perfectionarea actului evaluativ, indeplinind multiple functii evaluative, de constatare, diagnosticare a nivelului achizitiilor scolare, de predictie asupra evolutiei ulterioare a elevilor, de motivare a acestora pentru implicarea in eforturi sistematice de invatare constienta si activa, de reglare siu perfectionare a demersului predarii-invatarii.


Autor : Leonte Rodica Ana Bucur Ana Lazarica Ramona
Anul aparitiei : 2009

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.3221 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.