Modalitati si tehnici de evaluare in invatamantul primar - Laura Claudia Gora

Modalitati si tehnici de evaluare in invatamantul primar - Laura Claudia Gora
PRP: 20,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 15,68 lei
Diferență: 5,22 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2020
Categoria: Pedagogie

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cartea autorului Laura Claudia Gora „Modalitati si tehnici de evaluare in invatamantul primar - Laura Claudia Gora" de la editura ROVIMED

Pentru eficientizarea si optimizarea actului de evaluare se pune tot mai mult accent pe imbinarea strategiilor traditionale cu strategiile alternative de evaluare datorita valentelor formativ-educative pe care acestea le poseda.

Pentru ca „altemativa„ ca atribut al democratiei se reflecta si in invatamant, am studiat literatura de specialitate, lucrari de specialitate, articole din presa pedagogica si am adaugat, prezentat strategii moderne de evaluare.


Din experienta acumulata la catedra am inteles ca alternarea metodelor si tehnicilor de evaluare faciliteaza, imbunatatesc, orienteza activitatea de invatare catre continuturi esentiale, determina un stil de invatare si stimuleaza motivatia pentru invatare. Controlul sistematic ofera posibilitatea unui feed—back asupra performantelor, ii ajuta pe elevi sa-si dezvolte capacitati de autoevaluare, de autoapreciere dirijata, controlata. Folosirea cu pricepere, finete a modalitatilor si tehnicilor de evaluare imbunatatesc rezultatele scolare odata cu cresterea randamentului scolar.

O complementaritate a metodelor de evaluare reprezinta o alternativa care diversifica si imbogateste practica evaluativa, in acest mod evitandu-se rutina si monotonia. In ciclul primar se pot utiliza moduri sau tipuri diferite de probe de evaluare, combinate optim in functie de obiectivele propuse, de inspiratia educatorului, care pot aduce un pachet important de informatii in legatura cu progresul elevilor, informatii care mai apoi trebuie sa fie valorificate, sa se indreapte catre rolul formativ, catre sedimentarea cunostintelor dobandite anterior. Din punct de vedere teoretic am urmarit implicatiile pe care modalitatile traditionale si alternative de evaluare le au asupra procesului de invatare si asupra personalitatii in formarea elevului. Din punct de vedere aplicativ, sunt exemplificate metode traditionale si alternative de evaluare care sa favorizeze procesul de invatare si individualizare a performantelor scolare.



Anul aparitiei: 2020
Numar pagini: 92
Format: 21x29

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0712 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.