Imaginea Institutionala

PRP: 28,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 24,28 lei
Diferență: 4,62 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010

Vreau mai multe informații!

De la:

*
?
Completați numele dumneavoastră
*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail

Către:

*
?
Completați numele prietenului dumneavoastră
*
?
Completați adresa de e-mail a prietenului dumneavoastră
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Am considerat necesara abordarea acestei teme din mai multe motive: in primul rand, pentru faptul ca termenul imagine publica, desi apare foarte des in vorbirea cotidiana, nu este cunoscut in profunzimea semnificatiei sale, a mecanismelor si proceselor individuale pe care le antreneaza; in al doilea rand, a devenit o moda sa vorbim despre imagine si imagologie, fara sa stim prea bine ce inseamna; in al treilea rand, pentru interesul cu care studentii mei s-au apropiat de acest subiect; in al patrulea rand, pentru ca institutiile din Romania si responsabilii politici acorda un loc derizoriu comunicarii si diverselor ei forme de exprimare; in al cincilea rand, pentru ca printr-un efort de sinteza noi toti, interesati de studiul comunicarii, trebuie sa determinam integrarea cunostintelor teoretice in realitatea practica din Romania. Lucrarea de fata are un caracter de larga adresabilitate: studenti, lideri de opinie, jurnalisti, oameni de publicitate, specialisti in relatii publice si marketing, conducatori de organizatii si institutii publice, in ultima instanta publicul larg vor avea prin intermediul ei o perspectiva adecvata asupra unui domeniu nou, dar fascinant al comunicarii sociale.

Despre autor

Rosemarie Haines

Rosemarie Haines este conferentiar universitar dr. la Scoala Nationala de Stiinte Politice si Administrative, Facultatea de Administratie Publica. A publicat la Editura Universitara cartile:"Imaginea institutionala" si"Tipuri si tehnici de comunicare in organizatii"



Anul publicarii: 2010
Pagini: 230
Editia: I
 

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.3420 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.