Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Cartea autorului „Dinozaurii vin spre seara. Portalul magic numarul 1 (Mary Pope Osborne)" de la editura PARALELA 45

Extrem de apreciate de parinti, de profesori, dar mai ales de copii, cartile din seria Portalul magic, ale celei mai populare autoare americane Mary Pope Osborne, au realizat un lucru cu adevarat magic: i-au facut pe foarte multi copii intre sase si doisprezece ani sa fie pasionati de lectura, inaripandu-le imaginatia. Tocmai de aceea Portalul magic a ajuns sa ocupe locul intai in topul celor mai citite carti din lume. Vandute in zeci de milioane de exemplare, aceste carti au devenit lecturi suplimentare obligatorii in cele peste 50 de tari in care au fost traduse.

Jack si sora lui mai mica, Annie, calatoresc in timp si spatiu dintr-o casuta secreta, plina cu carti, descoperita intr-un copac fabulos. Fiecare carte deschisa ii face sa treaca intr-o alta lume, ca printr-un portal magic, oferindu-le astfel prilejul sa devina ei insisi personajele unor aventuri pe parcursul carora vor intalni creaturi uimitoare, personaje si realitati din epoci istorice diferite.

Cartile din seria Portalul magic sunt de fapt un pretext epic de a largi cunoasterea si inteligenta copiilor, de a le oferi informatii surprinzatoare pentru ei din lumea de azi, de ieri si de maine.

# 1. Dinozaurii vin spre seara

Jack si sora lui mai mica Annie gasesc intr-un copac o casuta plina de carti. Cand ei doresc sa vada fotografia unui Pteranodon intr-una din ele, dinozaurul apare la fereastra. Copiii au fost transportati in perioada Cretacicului, cu 65 de milioane de ani in urma, in epoca dinozaurilor! Ei incep sa exploreze si sunt in curand amenintati de un Tyrannosaurus. Vine insa in ajutorul lor Pteranodon si ei isi vor da seama despre magia care i-a dus inapoi in timp. Exista suspans si magie din plin si informatii despre dinozauri suficiente pentru a-i interesa pe cei impatimiti de stiinta. In plus, veti afla despre un misterios medalion de aur cu litera M gravata pe el.

Nr. de pagini: 104
Anul aparitiei: 2017

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2766 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.